As rebaixas de El Corte Inglés

|
Estamos en época de rebaixas, e cando todo o mundo escoita esa palabra pensa nun dos grandes almacéns máis importantes do país: El Corte Inglés.
Todolos anos El Corte Ingles apoiase para facer a súa campaña de publicidade nun rostro coñecido, este ano a elexida foi a carismática Patricia Conde.
Pero o longo dos anos foron numerosos os famosos que estes grandes almacéns utilizaron, dende os actores da serie Camera Café, pasando por Mercedes Milá, Lina Morgan, Belén Rueda e Carlos Sobera entre outros moitos. Os anuncios das rebaixas de El Corte Inglés converteronse en algo típico despois do remate das navidades, igual que outros anuncios como o da Lotería de Navidad ou os de Freixenet nas navidades.

Máis de dous millóns de persoas visitaron El Corte Inglés durante o primeiro día de rebaixas de inverno, feito que se soe repetir tódolos anos.
O deseño das campañas de publicidad destes grandes almacéns apoiandose en rostros famosos e importantes do momento, axuda a que a campaña resulte atractiva para o espectador, pero ¿que sucedería se El Corte Inglés deixara de empregar a famosos nas súas campañas?, ¿deixaria a xente de acudir a estes grandes almacéns?

10 comentarios:

la_anemona dijo...

A verdade é que isto de empregar famosos para publicitarse é moi útil -porque case sempre se empregan caras de coñecidos aprezados, que moven á xente ó impulso de compra-; de todos modos, penso que a fama de rebaixas no Corte Inglés é algo que temos tan interiorizado que, aínda que deixasen de empregar famosos na súa publicidade, non decaerían as súas ventas.

É unha hipótese, pero que me parece bastante razoable.

Un saúdo a todos

:)

Laura dijo...

Eu creo que o das rebaixas xa é un femónemo social en si, sen caras famosas sería o mesmo. Con todo sempre axuda, sobre todo se se trata de personaxes de actualidade e coñecidos, como no caso de Patricia conde. :)

Vero dijo...

Olaa!!

Esta mesma tarde acabo de ver o anuncio de Patricia Conde, bueno do Corte Inglés, jaja, a verdade é que eu creo que aínda de non utilizaren rostros coñecidos seguirían tendo igual de éxito as rebaixas.

O Corte Inglés é xa un fenómeno social, e eu podo presumir de non ter comprado nunca nada nestes grandes almacéns. xDD

Espero que Boxi se acorde dun caso especial, pero menos iso, nunca comprei nada. xDD

Un bico

PD: unha que aínda non comprou nada nas rebaixas pero si cambiou un pantalón do regalo de nadal e agora colleu dúas prendas máis. xDD

Cribeiro dijo...

Penso que os rostros coñecidos poden axudar nun determinado momento, pero El Corte Inglés, é unha empresa suficientemente grande e afianzada como para que baixen as visitas de non empregar un famoso.

Sabela dijo...

Realmente yo creo que no.
las rebajas son sagradas!! XD
yo creo que aunque no fuese gente famosa, las rebajas (del corte inglés o de cualquier otra tienda) siempre tendrán ventas. Otra cosa distinta sería si no hiciesen promoción, pero el hecho de emplear o no gente famosa no creo que cambie mucho la visión que tenemos del corte inglés a estas alturas.

Uxía dijo...

Creo que a xente acudiría do mesmo xeito sen as campaña, aínda que pode funcionar cun novo sector da poboación que aínda que as coñece, non acudiu ás rebaixas destes grandes almacéns.

Anónimo dijo...

El Corte Inglés no es un ejemplo para nada, y menos en la actualidad. Una empresa decadente, que se está viendo reducida por las ventas de sus competidores (Inditex desde Galicia, Cortefiel y derivados...). Y las campañas de las rebajas... rancias como siempre, sin cambios, mismo estilo... Vamos, que muy poco que destacar, un ejemplo de no sólo mal diseño, más bien de mal completo.

Saludos!

boxi dijo...

NON ME FALEDADE DAS REBAIXAS DO CORTE INGLÉS!!!!! ARGGGG!!!! o primeiro día de rebaixas un millón e no primeiro findesemana máis... non me vistes a cara hoxe?? de que pensades que é?;)

opino como cribeiro. El Corte Inglés xa é unha empresa o bastante consolidada como para influirlle en algo o feito de colgar a Patricia Conde ou á virxe maría no cartel das rebaixas. van vender igual. ainda que esten en decadencia.

por certo, xa que estamos. non vos parecen malísimos os anuncios do Corte??? a min, persoalmente patéticos. creo que o adxetivo rancio lle keda curto.

Anónimo dijo...

Aquí vai este enderezo que vos pode ser útil para o traballo sobre a publicidade:
http://www.ucm.es/info/multidoc/multidoc/revista/cuad6-7/imoreno.htm
marotlo

@adr1kun dijo...

Está claro q el corte inglés sólo pretende mantener una imagen de marca, un efecto de rememoración, xq no va a vender más xq lo anuncie la requetepatri... yo no compro en los sitios q anuncian los famosos, sino donde se me ofrecen mejores precios y calidad...