Un deseño de cine

|

A comodidade, a eficacia son termos útiles, conceptos necesarios a ter en conta á hora de facer un bo deseño. No caso dos carteis cinematográficos a calidade e utilidade técnica é un termo relegado. O que importa por encima de todo é a estética. Por suposto, cando se quere promocionar un filme ou cando un cinéfilo desexa mercar o póster que tanto anhela esíxese que o soporte teñas as mellores condición posibles (material de boa calidade, cores intensas, dimensións axeitadas,...). Pero o obxectivo co que foi creado é puramente estético pois poderíase dar a coñecer un filme colocando o seu título acompañado dunhas breves referencias sen máis . E isto non acontece. O que se busca, e cada vez máis, é impactar, impresionar, que a imaxe sexa suxerente, atractiva e que o mesmo tempo nos transmita a esencia e espíritu da película que se presenta. Coma en todo, o intento de superación continua, de facer algo máis orixinal que o anterior deu lugar por unha parte a unha nova arte e á aparición de carteis que funcionan como verdadeiros iconos. Pero por outras, esta competencia tamén deu lugar a composicións que tentando causar o máximo impacto posible no espectador foron rexeitadas pola súa “inmoralidade” e incluso censuradas. Sexa como sexa a relevancia deste tipo de deseño actualmente é clara. Ou alguén pode dicir que non recoñece ningún dos exemplos? ;)

5 comentarios:

pablo.anconitana dijo...

Como en todo diseño, se refiera al campo que sea (packagin, web, cartelería,...)es muy importante atender a las especificaciones técnicas que el diseñador tendrá que respetar.

En el caso del cine, por ejemplo, el creador ha de tener en cuenta que ha de organizar su espacio reservando los lugares que ocuparán las informaciones -de crédito- a las que obligan las productoras y distribuidoras; así como en posibles cambios de la cartelería si posteriormente a su estreno la película obtiene nominaciones o galardones que merece destacar (utilizando los emblemas y logotipos que se autoricen a este fin).

Aún en este campo que puede parecer tan "libre" o "creativo", siempre hay que tener en cuenta que el diseñador es la última pieza de una larga cadena, que comenzó con la primera escaleta que escribió el guionista, y su trabajo habrá de realizarse de forma acorde a los planteamientos del director y productor de la película, obviamente no podrá contradecir estéticamente el mensaje que se pretende transmitir con la obra audiovisual.

Sabela dijo...

Es cierto, los carteles influyen mucho a la hora de ir a ver una película o otra, sobre todo si no sabes muy bien de que trata

Anónimo dijo...

Que sepais que vuestro blog me parece el que tiene mejor diseño de toda la clase.

Sobre el tema, interesante. Y Laura, tenemos que negociar eso, recuérdamelo, xD

Un beso :)

Anónimo dijo...

Non sei que pón a entrada Diseño de cine, non consiguo lela. Non sei se é problmea do ordenador, pero é unha cuestión de cor de tipo e cor de fondo, pasa nalgunha outra entrada na que usades o gris. Esperemos que cando o equipo que vai traballar sobre a cor poida resolver estes pequenos desequilibrios. O deseño é un conxunto de elementos que se misturan para funcionar, para comunicar e se non se consigue este obxectivo hai algo que errou no proceso de traballo. O blog tamén debe mostrar un certo control sobre o aspecto visual e sobre o manexo de elementos. Penso que deberiades arreglar un pouco a estrutura para que non haxa desequilibrios entre a cor de fondo e a cor do tipo de para que as etiquetas non aparezan ao final, perdidas, da páxina.
marotlo

Andrea dijo...

Eu considero que como xa mencionei no blog "GUIONIZA" os carteis (que logo moitas veces acaban converténdose en posters de grandes cinéfilos coma nós)son un gran influente á hora de decidir ver ou non un filme. Porque quen de nós iría ver unha película que ten un cartel que non nos guste?

Na bitacora de Mr. Lois aparece unha referencia a unha páxina web na que se atopan 100 carteis de películas. Se tal pasadevos por alí non?

Un saúdo!