Puntuación das web:

|
A miña puntuación é a seguinte:
RADIOACTIVOS: 7,5 
Aspectos negativos: Pouco contido. Letra e cor pouco atractivas. Moita información a través doutras páixnas. (enlaces) 
Aspectos positivos: O deseño. O tema que trata. A estructura dos apartados.

QUETEQUERO: 8
Aspectos negativos: O fondo da páxina. Un apartado que explice de que vai a páxina, ainda que a simple vista xa se ve.
Aspectos positivos: O tema que trata. Os debuxos. O menu, cambio duns apartados a outros (traballo en flash).

TUTTIFRUTTI: 7,5 
Aspectos negativos: A estructura ríxida. A combinación de cores. Algúns botóns. 
Aspectos positivos: O contido e tema. As imaxes de Flash. A fotogalería e o apartado da tenda 

KEN AND THE DOLLS: 8,5
Aspectos negativos: A imaxe de fondo. Estructura simple.Pouco contido.
Aspectos positivos: O tema. O vídeo e as cancións. A intro da páxina.

ZAPA: 9 
Aspectos negativos: O marco e o fondo da páxina.
Aspectos positivos: O deseño. O inicio. A estructura da páxina.

ARTESALA: 8
Aspectos negativos: As imaxes de fondo. Algúns apartados saense do cadro.
Aspectos positivos: As fotomontaxes. Animacións flash. Temática.

MINIMALAB: 8,5
Aspectos negativos: Moi simple e pouco contido
Aspectos positivos: A orixinalidade. O deseño. A estructura

OITENTEIROS: 8
Aspectos negativos: Estructura ríxida. O menú. Demasiado contido.
Aspectos positivos: A temática. O video de inicio. O deseño. 

AOLIMITE: 7,5
Aspectos negativos: Mestura de temas. Moito contido.
Aspectos positivos: Contidos interesantes. Animación flash. Deseño da páxina. 

GUIONIZA: 8
Aspectos negativos: As cores da páxina. A tipografía. Algúns contidos fóra da propia web.
Aspectos positivos: O tema. A libreta como menú. Os contidos.  

WONDERFUL: 7,5
Aspectos negativos: O tema. Pouco contido. O menú.
Aspectos positivos: As imaxes, a tipografía e as cores.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Ante todo grazas por facer o esforzo de avaliar os traballos dos outros grupos. O obxectivo da avaliación grupal era que asumirades certas responsabilidades, a sabendas, que tamén entre vos existe a endogamia e que a obxectividade representa unha cualidade difícil de medir e interpretar. Está ben o debate de criterios, pero penso que non é boa sinal apelar ó compañerismo. Tratábase de que forades un pouco sinceros e que eso non implicase malos rollos. As veces non resulta doado.
Estou repasando as vosas apreciacións. A seguinte mensaxe xa serán as miñas valoracións.
"A creatividade non é sacar un coello dunha chistera. A creatividade é algo minucioso que require comprender con profundidade qué é o que se ten entre máns. Desmenuzar o foco sobre o que se desexa actuar e diseccionalo é un paso obrigado para conseguilo" (Fernando Trías de Bes).
Moitos momentos de creatividade para todos e todas.
marotlo

Anónimo dijo...

Hipertexto 1
A estrutura webb aséntase sobre 3 pilares sustanciais e absolutamente imprencindibles. Unha páxina, un documento, unha pantalla –como queirades chamar ó espazo de traballo- debe incorporar sempre unha resposta ás seguintes interrogantes:
1. ¿Onde estou?
2. ¿Qué hai aquí?
3. ¿A onde podo ir?
O PRIMEIRO reflicte a marca, a identificación, o nome, o logo, a entidade, a empresa, a organización, a identidade do sitio. O segundo, o contido, a oferta, os servizos. E o terceiro representa o índice, o menú, a lista de navegación. Ë a composición en tres paneis da que falaba xa en 2001 o deseñador estadounidense Jeffrey Veen. Esos tres paneis poden estar situados, dentro do lenzo ou pantalla, onde queramos, poden ter o aspecto que prefiramos, pero sempre teñen que estar presentes. Da igual que na pantalla aparezca unha foto, un debuxo, un párrafo, un aviso ou un guión. A forma de deseñar o panel do logo e da navegación evidencia tamén a identidade estilístico-compositiva do sitio.
NON sirven botóns e/ou flechas que digan ou indiquen atrás/adiante, botón de volver, ou de pincha aquí para entrar ou similares ou como tampouco se pode traballar contando cos botóns do navegador. Da igual que existan páxinas que usen ese tipo de indicacións. Todo aquel elemento que condicione a navegación é contrario ó hipertexto. Si como sistema de exploración opto botón atrás ou adiante estou impoñendo unha ruta única, lineal, secuencial. E o discurso hipertextual é aberto, non lineal, non secuencial, diverso, complexo.

Anónimo dijo...

Hipertexto 2
O USUARIO en cada páxina/ pantalla/ documento ten que sentirse autónomo para tomar decisión e ir, deambular e experimentar como prefira. Esta simulación de libertade consíguese cun menú de navegación consistente e visible en todas e cada unha das páxinas que formen parte do proxecto web. O outro é marcar a viaxe, a ruta. Os enlaces teñen que permitir a construcción de itinerarios propios, alleos á vontade do autor do sitio, quen ofrece as distintas posibiliddes de actuación ós internautas.
O HIPERTEXTO (estrutura que planea na cultura occidental dende 1945 cando Vannevar Bush publicou o artigo As We May Think y, en 1969, Theodor H. Nelson inventa o termo hipertexto) significa texto que se ramifica, que permite moitos camiños de lectura, sendo o lector o que elixe a forma de acceso, evidentemente, a partir dos vínculos que conforman o menú de navegación, imprescindible en cada pantalla, como xa expliquei antes.
marotlo

Anónimo dijo...

Hipertexto e 3
DESPOIS van aparecendo outros problemillas: enlaces que non funcionan; páxinas orfas sin sistema de navegación, sin logo de identificación, nomes de arquivos imposibles; páxinas que aparecen no navegador como “documento sin título”; consolas de música que non son manexables; músicas de fondo que non se poden acallar; elección de tipografías pouco lexibles e que obstaculizan o acceso ós textos; imaxes que non pasaron polo Photoshop e que se cargan lentamente, ralentizando tamén a descarga da páxina completa; vídeos demasiado grandes que tamén se descargan con certa lentitude; imaxes de mapas de bits ampliada máis alá das súas dimensións orixinais e que aparecen pixeladas (as imperfeccións son menos visibles se os recursos son pequenos ou senón habería que traballar cada pixel individualmente para borrar os defectos); músicas que non se escoitan (polo menos, a mín); enlaces con enderezos erróneos ou proxectos que non se visualizan (aló menos, a mín).
Ó ANALIZAR os traballos hai que ter en conta o contido e o deseño. Ambas dimensións conforman unha unidade, unha entidade, unha identidade. Un deseño chamativo, un deseño sobrio, un deseño sinxelo ou calquera outro estilo respostan a un contido determinado. E ambos aspectos son necesarios e relevantes para o producto final. Contido e deseño forman un tándem único e ambos teñen que respostar as expectativas. Hai deseños pouco traballados porque tamén hai contidos pouco coidados. Houbo ideas moi ambiciosas que se espuxeron na clase como futuros proxectos a realizar, e que despois, na práctica, quedaron bastante mermadas. E iso nótase.

Anónimo dijo...

A nota do voso proxecto é un 7,5
marotlo

Anónimo dijo...

Se queren facer algunha consideración sobre a nota do proxeto, horario de titorías e, e calquera momento, se estou polo centro. Tamén espero que leran as distintas mensaxes que fun deixando.
marotlo

Anónimo dijo...

Deixo unha animación realizada por Fran que era inicialmente para ese curso que houbo que suspeder por falta de interasados
http://www.youtube.com/watch?
v=qwsBFtIkNrc&feature=
channel_page
marotlo

Anónimo dijo...

A nota desta parte do exame fai media coa parte de Pedro. Un catro sería un aprobado para ambas pares.
Para a revisión, podedes vir o luns de 10:30 a 13:30 e o mércores de 17:30 a 20:30 da semana próxima.
Adrián, 9
David, 3,5
Noemi, 4,5
marotlo

Anónimo dijo...

Notas Noelia:
Parte Pedro:9,3
Parte miña:7
A nota final: suma de ambars e división entre 2.
Noutras mensaxes vou incorporar as respostas do meu exame. Calquera dúbida ó meu correo electrónico de gmail.
Revisión: luns 14 de setembro de 10:30 a 11:30 (no meu despacho).
marotlo

Anónimo dijo...

Notas Laura:
Parte Pedro:7,2
Parte miña:8
A nota final: suma de ambars e división entre 2.
Noutras mensaxes vou incorporar as respostas do meu exame. Calquera dúbida ó meu correo electrónico de gmail.
Revisión: luns 14 de setembro de 10:30 a 11:30 (no meu despacho).
marotlo

Anónimo dijo...

As ntoas de Pedro quedan expostas no taboleiro.
Resposts1:
1. Características xerais a ter en conta para a súa utilización da imaxe fixa
RESOLUCIÓN (Nº píxeles ou puntos que hai por pulgada ou centímetro).
PROFUNDIDADE DE COR (Nº de cores que compoñen unha imaxe)
TAMAÑO das imaxes.
FORMATOS comprimidos (GIF, JPEG/JPG e PNG, SWF -Formato de Flash que permite animación, audio, vídeo, imaxe fixa e necesita unha aplicación para a súa visualización-, SVG).
TIPOS de imaxes: de mapa de bits e vectoriais
2. Explica a Síntese ou cromosíntese aditiva
Síntese por adición de luces. Suma ou adición das luces vermella, verde e azul que orixinan a luz branca. É o principio da tecnoloxía RGB sobre a que se fundamente a televisión a cor. Cor luz
As cores primarias na mezcla aditiva da luz son: vermello, verde e azul.
3. Que é o cuestionario de Wassily Kandisnky
Cuestionario de Wassily Kandisnky. En 1923, o pintor ruso, que foi profesor na escola de deseño Bauhaus, fixo circular un cuestionario no que pedía que rechearán as formas básicas –triángulo, cadrado e círculo- coas cores –amarillo, rojo y azul-. Descubrir unha correspondencia universal entre a forma e a cor
4. Enumera catro tipos de contraste :
Contraste simultáneo cromático
Contraste sucesivo ou cores de imaxe persistente
Contraste claro/oscuro
Contrase frío/cálido
Contrastes de brillo (escaso contraste)
Contraste entre complementarios (excesivo contrastes)
Contrastes de calidad
Contrastes acromáticos
Contrastes de cálido y cálido
Contraste de frío y frío
Contraste de cromático y acromático
Combinaciones de tonalidade de color
5. Objetivos que debe perseguir un diseño web funcional:
Simple
Claro
Constante
Apropiado
Usable

Anónimo dijo...

respostas2:
6. Directrices de Stanford para la credibilidad en la web
1. Facilitar la verificación de la veracidad de la información que contiene el sitio
2. Demostrar que existe una organización real detrás del sitio
3. Destacar la experiencia humana en la organización, en los contenidos y servicios que se ofertan
4. Demostrar la honestidad y la fiabilidad de la gente que está detrás del sitio
5. Facilitar el contacto con la organización
6. Diseñar el sitio de manera que parezca profesional y que responda al propósito de la entidad
7. Construir un sitio útil y fácil de usar
8. Actualizar con frecuencia los contenidos del sitio
9. Restringir el uso de elementos promocionales (anuncios, ofertas)
10. Evitar errores de todo tipo por pequeño que sean
7. ¿Para qué sirven as CSS?
CSS utilízanse para dar estilo ós documentos HTML e XML, e para separar o contido da presentación. Os Estilos definen a forma de mostrar os elementos HTML y XML. CSS permiten ós desarrolladores Web controlar o estilo e o formato de múltiples páxinas Web ó mesmo tempo. Cualquera cambio no estilo marcado para un elemento na CSS afectará a todas as páxinas vencelladas a esa CSS nas que apareza ese elemento.
8. Rasgos das letras de pao seco. Pon algún exemplo
Letras de palo seco, grotescas ou sans serif: rasgos do meismo grosor e que non teñen remates ou serifs. Exemplos: Helvética, Univers, Franklin Gothic, Futura, Avant Garde, Gil Sans, Arial.
9. Que tres elementos deberían incorporar as páxinas (etiquetas meta) para unha boa identifcación.
título da páxina, descritivo, incluindo unha palabra clave ou o nome do sitio. É o que aparece sempre na barra do título do navegador.
palabras claves ou frases claves, que describan o contido da páxina. Teñen que estar moi ben seleccionadas.
descripión, unha frase que describa o contido e que se corresponda coa descrición que os buscadores ofrecen de cada documento nos resultados de busca.
10. Enumera 5 características da Web 2.0
Fálase dunha arquitectura de participación, de interacción, de construcción colectiva, de redes y comunidades sociales, de horizontalidad, de conversación, de ética de cooperación. Los usuarios añaden valor. Red de conexiones, inteligencia colectiva. Intercambio, colaboración, espacios discursivos donde se interactúa y negocia, donde se elabora, se interpreta y se crea. Espacio comunicativo-relacional, reflexión, diversión, cooperación.
Características: los usuarios se convierten en contribuidores. Publican las informaciones y realizan cambios en los datos. Personas conectándose a personas, a través de redes sociales, wikis, colaboración, posibilidad de compartir.
Simplifica la usabilidad del sitio web
Ahorra tiempo al usuario
Estandariza los lenguajes para una mejor utilización de la re-utilización del código.
Permite una mejor interoperabilidad entre aplicaciones y entre las aplicaciones y las máquinas (software-hardware).
Facilita las interacciones
Facilita el reconocimiento o detección de carencias o nuevas formas de utilización de aplicaciones.
Socialización de la red y participación
Facilita la convergencia entre los medios de comunicación y los contenidos.
Facilita la publicación, la investigación y la consulta de contenidos web.
11. Estrutura típica e elementos esenciais dun documento ou páxina web (pregunta comodín. Pode sustituila por calquera das outras.
(có esquema, identificando os distintos bloques era suficiente)

Anónimo dijo...

Nota animación práctica
Laura: 8,5
Noelia:7
marotlo