Puntuacións páxinas web, baixo unha tarde de sol e migrañas

|
Ben, en primeiro lugar, teño que dicir que non sabía como puntuar as páxinas porque non creo que sexa a máis indicada. Intento ser obxectiva, non sei se acerto nas notas numéricas pero si que quería reflectir a miña orde de preferencia.


*Radioactivos: 8

Gustoume:
- As cores
- O menú
- A presentación en forma de radio antiga

O que menos me gustou:
- A dependencia de enlaces
- As imaxes pixeladas (parece ser que non están pixeladas, que é así, pero non me gusta)
- O falta de contido


*Que te quero: 9

Gustoume:
- As cores
- As imaxes en debuxo e as fotos
- O comezo (ao pulsar os beizos) e en xeral a complicación de facer unha páxina en flash

O que menos me gustou:
- Os contidos (aínda que si a forma de tratalos)
- A tipografía
- Test

*Tutti Frutti: 7,5

Gustoume:
- As cores
- As fotos
- As animación en flash das froitas

O que menos me gustou:
- O índice
- A intro
- O logotipo


*Ken & the dolls: 9,25

Gustoume:
- As fotos
- O deseño en xeral
- A intro

O que menos me gustou:
- Algunha parte do contido
- Que na páxina de inicio haxa un video de youtube (por poñer algo)
- Quería unha canción dedicada a Coristanco xD


*Zapa: 9,25

Gustoume:
- O deseño (incluida a intro)
- As fotos
- O contido

O que menos me gustou:
- Non poder quitar a música se queres


*Artesala: 8,5

Gustoume:
- O contido
- O traballo feito co photoshop
- A intro na que se vai decorando a sala

O que menos me gustou:
- A segunda parte da intro
- Vense os contidos desprazados (ao mellor só é no meu ordenador)
- O tempo que tarda a intro



*Minimalab: 8

Gustoume:
- O estilo
- As cores
- O menú abaixo

O que menos me gustou:
- O contido
- O baleiro que queda
- Non entendo a animación do inicio


*Oitenteiros: 6,75

Gustoume:
- O traballo feito na documentación
- O video divertido

O que menos me gustou:
- O índice
- Uns enlaces internos, outros externos.
- Os fondos e as táboas nas cancións


*Ao límite: 8,5

Gustoume:
- As animacións en flash
- O humor do contido
- O apartado das receitas

O que menos me gustou:
- O desconcerto do inicio onde non sabes onde pinchar
- A saturación (para o meu gusto) en cada páxina
- Algúns textos no recadro, onde están pegados ao marco, xunto coa combinación de fondos no apartado de “festa”


*Guioniza: 7,5

Gustoume:
- O interese do contido
- O sistema de usar o caderno
- O taboleiro das noticias

O que menos me gustou:
- O baleiro
- A calidade das imaxes
- Pouco atractivo para poñerte a ler os guións, creo

*Wonderful 5: 8

Gustoume:
- A combinación de cores
- A orixinalidade
- As fotos

O que menos me gustou:
- Falta de máis apartados
- A min por exemplo custoume saber se pinchando algo ía descubrir cousas novas


Pd: sei que nalgúns casos non chego a 3 aspectos positivos e negativos pero non sei qué poñer, de verdade.



Noelia

No hay comentarios: